Завдання та повноваження Відділу
Основними завданнями Відділу є:
- Реалізація політики сільської ради у сфері земельного законодавства на території сільської ради, в межах визначених цим Положенням;
- Забезпечення надходження коштів до сільського бюджету за рахунок ефективного обліку, використання, продажу земель, які знаходяться у комунальній власності Степівської сільської ради;
- Забезпечення надходження коштів до сільського бюджету за рахунок ефективного обліку, використання, продажу земель, які знаходяться у комунальній власності Степівської сільської ради;
- Участь у розробленні та виконанні сільських програм в галузі земельних відносин;
- Здійснення контролю за використанням і охороною земель та контролю за додержанням земельного законодавства;
- Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативно-правових актів України;
- Організація консультацій з громадськістю з питань, що належать до компетенції Відділу.
Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:
- Здійснює аналітичний облік використання земельних ресурсів сільської ради, відповідно до оформлених правовстановлюючих документів на земельні ділянки та забезпечую створення відповідної електронної бази даних;
- Здійснює розрахунок сум орендної плати для оформлення договорів оренди земельних ділянок відповідно до прийнятих рішень Степівської сільської ради;
- Здійснює підготовку проектів договорів про використання територій та земельних ділянок на підставі відповідних порядків, затверджених рішенням Степівської сільської ради;
- Аналізує документацію із землеустрою, подану на розгляд сільської ради та готує відповідні пропозиції;
- Здійснює відповідну аналітичну роботу з територіальними підрозділами Державної податкової служби, Держгеокадастру для забезпечення надходжень від плати за землю;
- Здійснює підготовку та проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для розробки експертної грошової оцінки земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності;
- Здійснює підготовку та укладання договорів про виконання робіт з суб’єктів оціночної діяльності для розробки експертної грошової оцінки земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності;
- Здійснює підготовку необхідних документів для проведення земельних торгів, відповідно до Земельного кодексу України;
- Здійснює підготовку матеріалів та забезпечує роботу комісії з розгляду заяв, що стосуються земельних відносин на території сільської ради;
- Готує і вносить на розгляд сільської ради проекти рішень щодо регулювання земельних відносин та реалізації прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до чинного законодавства;
- Організовує підготовку та прийняття регуляторного акту стосовно ставок орендної плати за землю на відповідний фінансовий рік у встановленому законом порядку;
- Підготовка і внесення на розгляд сесії пропозицій по встановленню розмірів орендної плати;
- Підготовка проектів договорів оренди землі. Надання пропозицій щодо внесення змін та доповнень до договорів оренди земельних ділянок. Доопрацювання рішень сільської ради з урахуванням проголосованих і прийнятих пропозицій і редакційних поправок;
- Підготовка проектів рішень сільської ради про продовження строків оренди земельних ділянок;
- Здійснює щорічний перерахунок орендної плати по діючим договорам оренди відповідно до прийнятого регуляторного акту та готує необхідні додаткові угоди;
- Надає щомісячну та щорічну інформацію до територіальних підрозділів Державної податкової служби стосовно користувачів земельних ділянок;
- Здійснює прогнозні розрахунки надходжень коштів до сільського бюджету від оренди землі та продажу земельних ділянок комунальної власності;
- Бере участь в роботі погоджувальних комісій при розгляді та вирішенні земельних спорів;
- Здійснює інші повноваження у сфері земельних відносин відповідно до чинного законодавства України.