Степівська сільська рада

Миколаївська область, Миколаївський район

Інклюзивно-ресурсний центр

«Інклюзивно – ресурсний центр» Степівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області.

Фото без опису

Деректор:
Шпак Світлана Миколаївна
Телефон:
+380(68)82-52-183
Електрона пошта:
irsstepove2022@ukr.net
Офіційна сторінка в фейсбук:
Графік роботи під час воєнного стану (при змішаній формі роботи):

У відділенні Центру:

  • Понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 09.00 год. до 15.00 год.
  • Вихідні дні: субота та неділя.
  • Обідня перерва: з 12.00 год. до 12.30 год.

Час прийому суб’єктів звернення:

  • Понеділок – п’ятниця з 09.00 год. до 15.00 год.
  • Вихідні дні: субота та неділя.
  • Обідня перерва: з 12.00 год. до 12.30 год.

Основні завдання ІРЦ:

  1. проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
  2. надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
  3. консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
  4. забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:
    • у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
    • у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
  5. залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
  6. надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
    • дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
    • дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
  7. визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
  8. визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
  9. надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
  10. ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою, визначеною додатком 1;
  11. підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
Проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:
- зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
- здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь