Графік проведення громадського обговорення щодо виконання рішення сесії від 07.06.2023 № 2
Графік
проведення громадського обговорення щодо виконання рішення сесії від 07.06.2023 № 2
«Про організацію громадського обговорення оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти Степівської сільської ради»
№ з/п |
Заклад освіти |
Дата проведення |
Місце проведення |
Відповідальні |
1 |
Піщанобрідська початкова школа |
13.06.2023 |
Піщанобрідська початкова школа |
Гуменюк С.В. Робоча група |
2 |
Червонополянська початкова школа |
16.06.2023 |
Червонополянська початкова школа |
Татчина І.В. Робоча група |
3 |
Кубряцька гімназія |
15.08.2023 |
Кубряцька гімназія |
Константінова Г.Д. Робоча група |
4 |
Зеленогайська гімназія |
16.08.2023 |
Зеленогайська гімназія |
Тягур Т.І. Робоча група |
5 |
Катеринівський ліцей |
17.08.2023 |
Катеринівський ліцей |
Ватралик Л.В. Робоча група |
6 |
Новокатеринівський ліцей |
18.08.2023 |
Новокатеринівський ліцей |
Кравченко Г.Б. Робоча група |
7 |
Криничанський ліцей |
22.08.2023 |
Криничанський ліцей |
Кичатий С.Д. Робоча група |
8 |
Степівський ліцей |
23.08.2023 |
Степівський ліцей |
Дольна І.О. Робоча група |
9 |
Широколанівський ліцей |
25.08.2023 |
Широколанівський ліцей |
Приліпко Г.В. Робоча група |
10 |
Михайлівський ліцей |
29.08.2023 |
Михайлівський ліцей |
Ракоча Т.М. Робоча група |
Критерії для обговорення оптимізації мережі закладів освіти
– відповідність фактичного контингенту учнів проектній потужності закладу (% наповнюваності школи),
– динаміка мережі за 3-5 років,
– прогноз мережі на 3-5 років,
– наявність усіх класів, не враховуючи тих, що мають наповнюваність менше 5 учнів і навчаються індивідуально,
– середня наповнюваність класів та порівняння з наповнюваністю по громаді,
– матеріально-технічний стан школи: підключення до Інтернет, сучасне комп’ютерне обладнання, потребу в поточному чи капітальному ремонті, наявність спортзалу, кабінетів, їдальні, внутрішніх вбиралень тощо,
– якість навчальної діяльності: результати ДПА, ЗНО участь учнів і педагогів в предметних олімпіадах,
– кадрове забезпечення: укомплектованість педагогічними кадрами, кваліфікація педагогів,
педагогічне навантаження, наявність учителів, що викладають предмети не за спеціальністю,
– відстань до найближчої школи, населених пунктів, що входять до території, закріпленої за закладом, якість дорожнього покриття.
– вартість опалення та інших комунальних послуг,
– видатки на утримання 1-го учня по закладу та середній показник по громаді,
– обсяг коштів освітньої субвенції і реальний обсяг коштів, який здійснюється на оплату праці педагогічного персоналу закладу,
– інформацію щодо шляхів оптимізації, обраних робочою групою як найефективніших за досліджених умов.